Puoti muuttuu - vanhan tavaran puodiksi

*kuperkeikka* Olen NIIN innoissani. Niinkuin joka vuosi tähän aikaan, kun alkaa jonkinlaisen kausivaihdoksen aika puodissa. Mutta nyt olen aivan erityisen innoissani.

Puodin tavaravalikoima muuttuu ja tästä tulee - vanhan tavaran puoti!!

 Ah ja voih! Tuntuu, että olen päässyt irti. Irti mistä? Jonkinlasesta valkoisen ja kaikenmaailman pintapuolisen tavaran, jota jokapaikassa myydään, siitä olen riuhtomassa itseäni irti. Eikä niin kovin riuhtoa tarvikaan, aika luonnollisesti tämä tässä on tapahtumassa:) Hyppy toiseen maailmaan kokonaan on kuitenkin totta, vaikka sitäkin on jo eletty tässä ohessa muutama vuosi.

Elämä on.

Muutaman päivän olen jo tätä käärmemäistä nahan luontia suorittanut ja täydessä kaaoksessa elänyt. Uudet tavarat ovat omasssa lokosessaan ja ne myydään alennuksella pois.  Kun siis tilaat jotakin "uutta" tavaraa puodistani, muista kysyä - päivän hinta!!!

Niin, se kaaos; alakerta on sekaisin, vintti on sekaisin, laatikoita siellä täällä niin paljon, ettei meinaa sekaan mahtua. Siinäkös olen parhaimmillani :) Tuntuu niin hyvältä saada sekasotkusta järjestystä!

Alennetut tavarat

Miten riemukasta onkaan olla vanhojen tavaroiden keskellä. Elämän kirjo, värien kylläisyys ja ikäänkuin tavarat kertoisivat omaa tarinaansa....

Ja nämä värit! Elämähän on täynnä värejä!







Nyt saatte vain näitä "piste"kuvia, koska ruljanssi on vielä kesken, eikä yleisiä kuvia voi vielä ottaa/näyttää. Kunhan homma tässä etenee, niin yleiskuviakin tulee:)

Nyt saat - ja suorastaan toivon - että kommentoit. Eikä tosiaan ole pakko kehua, mut saa, jos tahtoo :)
Saa muutakin kommentoida :)

Täpinöissään
Tilapuodin Emäntä




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Arabia Valtionsairaala lautanen

Aarteita - Arabia, jugend, posliini

Lasin säihkettä